Ασφάλεια λειτουργίας εγκαταστάσεων

ΘΕΜΑ : Ασφάλεια λειτουργίας εγκαταστάσεων
ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ : Γ. Τζιρίτας, Αντιπρύτανης Οικονομικού Προγραμματισμού και
Ανάπτυξης

Μετά τη Διαπιστωτική Πράξη του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων
(ΑΔΑ: ΒΛ1Γ9-ΦΟΓ/21-11-2013) με την οποία τίθενται σε διαθεσιμότητα
επτά (7) τεχνικοί της Υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων του Πανεπιστημίου
Κρήτης και δεδομένου ότι μου έχει ανατεθεί η "εποπτεία της οργάνωσης
και λειτουργίας όλων των τεχνικών υπηρεσιών, των υπηρεσιών
πληροφορικής, επικοινωνιών και δικτύων" του Ιδρύματος, είμαι
υποχρεωμένος να ενημερώσω ότι από σήμερα 22-11-2013 εξ αντικειμένου η
λειτουργία των εγκαταστάσεων δεν είναι ασφαλής. Για τυχόν βλάβες και
ζημίες δεν θα φέρουν ευθύνη ούτε ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης,
ούτε ο Προϊστάμενος του Τμήματος Συντήρησης, ούτε τα εναπομείναντα
μέλη του Τμήματος Συντήρησης. Θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια με
χρήση των περιορισμένων πόρων του Ιδρύματος να αποκατασταθεί η
λειτουργία σε ανεκτό επίπεδο και να θεραπευθεί η ζημία που προκαλείται
από την απόφαση των συναρμόδιων υπουργών.

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.