Παράσταση της Θεατρικής Ομάδας Πανεπιστημίου Κρήτης: «Η ΛΕΞΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΧΟΥΣΕ ΦΑΛΤΣΑ»

ΘΕΜΑ: Παράσταση της Θεατρικής Ομάδας Πανεπιστημίου Κρήτης: «Η ΛΕΞΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΧΟΥΣΕ ΦΑΛΤΣΑ»
ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Θεατρική Ομάδα Πανεπιστημίου Κρήτης

Παρακαλούμε δείτε το σχετικό αρχείο:
http://news.uoc.gr/news/2015/25-05/theatriki.omada.pk.zip

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Η ΛΕΞΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΧΟΥΣΕ ΦΑΛΤΣΑ»ΤΟΥ ΜΑΤΕΙ ΒΙΣΝΙΕΚ ΑΝΕΒΑΖΕΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ(ΣΧΟΛΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)

ΑΠΟ ΤΙΣ 22 ΕΩΣ ΤΙΣ 26 ΜΑΪΟΥ ΣΤΟΝ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 21:00

ΑΝΤΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ

ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΤΩ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ

Μετά από 6 μήνες
προετοιμασίας του έργου «Η ΛΕΞΗ ΠΡΟΟΔΟΣ
ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΧΟΥΣΕ ΦΑΛΤΣΑ» του ΜΑΤΕΙ ΒΙΣΝΙΕΚ, η θεατρική ομάδα των Φοιτητών του Πανεπιστημίου Κρήτης (Σχολές Ηρακλείου) είναι έτοιμη να το παρουσιάσει στο κοινό του Ηρακλείου από  την Παρασκευή
22 έως και την Τρίτη 26 Μαΐου στον Θεατρικό Σταθμό Ηρακλείου στις 21:00.

«Η ΛΕΞΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ..» είναι ένα έργο που μιλά για την τραγωδία των Βαλκανίων, με ιδιαίτερα ποιητικό αλλά και σκληρό τρόπο, που μιλά για την κυριαρχία του καπιταλισμού στις κατεστραμμένες από τους εμφυλίους πολέμους, χώρες της γειτονιάς μας.

Συντελεστές
της παράστασης:

Μετάφραση: Έρση
Βασιλικιώτη

Σκηνοθεσία: Γιώργος
Αντωνάκης

Μουσική: Ορέστης
Κουσαθανάς

Κινησιολογία/Χορογραφία: Στεφανία Σπυροπούλου

Βίντεο  Άρτ: Δευκαλίωνας Μανιδάκης

Ομάδα
Καλλιτεχνών "Fabros.art"

Κατασκευή Σκηνικών: Γιώργος
Μανουσάκης

Φωτισμοί- Ηχητικά εφέ: Βαγγέλης Παντούλας

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.