[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Fwd: ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟ ΙΜΣ Παρασκευή 29 Ιουνίου








ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Στο πλαίσιο της έκθεσης φωτογραφίας ‘Ματιές στην Πόλη’, την Παρασκευή 29/6 και ώρα 21.00 το σχήμα Daulute  θα μας παρουσιάσει μια ξεχωριστή μουσική πρόταση. Η μουσική βραδιά θα λάβει χώρα στον κήπο του Ινστιτούτου Μεσογειακών Σπουδών, που φιλοξενεί και την έκθεση (Νικ. Φωκά 130, Μακρύ Στενό, Ρέθυμνο).

 

Με έντονο το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού το trio Daulute προσεγγίζει τα μουσικά ιδιώματα της Κρήτης, του Αιγαίου και της Μικρά Ασίας, όπως επίσης αντλεί θέματα και από άλλες μουσικές παραδόσεις. Με αφετηρία την κοινή τους αναζήτηση και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική, οι τρεις μουσικοί αναπτύσσουν ένα δυναμικό και εναλλακτικό μουσικό στυλ. Ο Γιώργος Ζαχαριουδάκης αναβιώνει τα παραδοσιακά πνευστά (θιαμπόλι, διπλομάντουρο, ασκομαντούρα / τσαμπούνα), ενώ προσαρμόζει στο ελληνικό ιδίωμα πνευστά από άλλες παραδόσεις (κέλτικα whistles, δυτικό φλάουτο, ινδικό bansuri). Ο Δημήτρης Σιδερής επικεντρώνεται στο κρητικό λαούτο αναπτύσσοντας την τεχνική του. Ο Γιάννης Παπατζανής εξελίσσει τις τεχνικές του Αιγαιακού παραδοσιακού κρουστού (τουμπί), ενώ ενσωματώνει κρουστά και από άλλες παραδόσεις (περσικό tombak, αφρικανικό udu, frame drums από τη Μέση Ανατολή).

 

Τη μουσική βραδιά θα ανοίξουν οι Στέλιος Συκάκης και Δημήτρης Σιδερής που με το μουσικό σχήμα Λαούτων Ζυγιά επιχειρούν να αναδείξουν το κρητικό λαούτο ως σολιστικό όργανο. Δια μέσου της ενορχήστρωσης και της δημιουργικής εκμετάλλευσης του πλούσιου ηχητικού εύρους των κρητικών λαούτων προκύπτει ένα ιδιαίτερο μουσικό “χρώμα”.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση επικοινωνήστε με την Ινώ Μαραγκουδάκη στο 6979866773 ή στο inomarag@gmail.com.

 

Για το μουσικό σχήμα Daulute δείτε  http://www.myspace.com/581941063

 













Attachment: AFISA ekthesi & Daulute web.jpg
Description: JPEG image

Attachment: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Daulute .rtf
Description: MS-Word document



ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.