ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΥΤΑΝΗ προς τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης ως προς το Ψήφισμα της Συνόδου των Πρυτάνεων 5-IX-2012

ΘΕΜΑ: ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΥΤΑΝΗ προς τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης ως προς το Ψήφισμα της Συνόδου των Πρυτάνεων 5-IX-2012

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Χαρά Τριγύρη [mailto:trigyri@xxxxxxxxxxxxx]

Παρακαλούμε δείτε το σχετικό link: http://news.uoc.gr/news/2012/06-09/orthi.epanalipsi.anakoinosi.pdf

Ανακοίνωση του Πρύτανη προς τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης

Θέμα: «Ανακοίνωση του Πρύτανη ως προς το Ψήφισμα της Συνόδου των Πρυτάνεων της 5-IX-2012»

Θέλω να ενημερώσω τα μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης ότι στη Σύνοδο των Πρυτάνεων της 5-IX-2012 ως Πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης εξέφρασα την διαφωνία μου για τα κυριότερα σημεία που αναφέρονται στο κείμενο του ψηφίσματος καθώς και στο συνολικότερο πνεύμα που αναδύεται από την ανάγνωσή του και αναδείχθηκε στον σημερινό τύπο. Θεωρώ ότι το ψήφισμα αυτό δεν ανταποκρίνεται στην θεώρηση των σημαντικών προβλημάτων που θίγουν το Δημόσιο Πανεπιστήμιο.

Την ανακοίνωση αυτή θα κοινοποιήσω σήμερα στο Πρυτανικό Συμβούλιο και στο απερχόμενο Προεδρείο της Συνόδου των Πρυτάνεων.

Ευριπίδης Γ. Στεφάνου

Πρύτανης

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.