[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής για παιδιά με την Αγγελική Δαρλάση, 25 Ιουνίου - 4 Ιουλίου



ΘΕΜΑ: Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής για παιδιά με την Αγγελική Δαρλάση, 25 Ιουνίου - 4 Ιουλίου

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Historical Museum of Crete [mailto:info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx]

 

==========================================================

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

 

Αρχείο-1

http://news.uoc.gr/news/2013/14-06/afisa.pdf

 

Αρχείο-2

http://news.uoc.gr/news/2013/14-06/file2.pdf

==========================================================

 

 

 



Δημιουργώντας τη δική μας ιστορία

 

(εργαστήρι δημιουργικής γραφής)

Ε΄ δημοτικού έως Β΄ γυμνασίου

 

 

Με αφορμή εκθέματα του Μουσείου κι επιλεγμένα λογοτεχνικά κείμενα, τα παιδιά μέσα από δημιουργικές συζητήσεις και παιχνίδι εμπνέονται να επινοήσουν και να συγγράψουν τις δικές τους ιστορίες φωτίζοντας από διαφορετική οπτική γωνία τα εκθέματα του μουσείου και (γιατί όχι;) την Ιστορία .

 

Το συγκεκριμένο εργαστήρι φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τη σχέση των παιδιών με τη συγγραφή κειμένων, πέρα από το υποχρεωτικό και το αναγκαστικό. Η συγγραφή μπορεί να γίνει παιχνίδι και ν’ αποτελέσει ένα γόνιμο τρόπο έκφρασης, δημιουργίας, ανταλλαγής απόψεων κι επικοινωνίας.

 

Περιγραφή εργαστηρίου

 

·     Τα λογοτεχνικά κείμενα δίνουν αφορμή για να εξερευνήσουμε και να προβληματιστούμε σε σχέση με τους ήρωες και την περιπέτεια - πλοκή. Ποιοι ήρωες μας αρέσουν; Ποιες ιστορίες; Γιατί; Εμπνεόμαστε και σκεφτόμαστε του δικούς μας ήρωες.

 

·     Με αφορμή τα εκθέματα του μουσείου συζητάμε για:

- Εποχές και συνθήκες. Πώς ήταν κάποτε η ζωή; πώς θα μπορούσε να είναι στο μέλλον; Εμπνεόμαστε και συνθέτουμε περιπέτειες και την πλοκή των ιστοριών μας.

 

·     Αντλούμε έμπνευση από τα σχόλιά μας, από τις αναγνώσεις, τα εκθέματα, τον χώρο γύρω μας και περιγράφουμε το χωροχρόνο της δικής μας ιστορίας.

 

·     Το δημιουργικό παιχνίδι και οι τεχνικές του «θεάτρου της επινόησης» (όπως ο σωματικός και λεκτικός αυτοσχεδιασμός, η συνειρμική σκέψη, το pastiche και η ακρόαση διάφορων και διαφορετικών μουσικών ερεθισμάτων)  μας βοηθούν να αφήσουμε την φαντασία μας να ταξιδέψει και να συνδυάσει ακόμη και αυτά που φαινομενικά δεν συνδυάζονται.

 

·     Καταγράφουμε ιδέες… Γράφουμε… σβήνουμε… εικονογραφούμε.

 

·     Γράφουμε ατομικά αλλά και σε μικρές ομάδες. Αρχίζει ο ένας και συνεχίζει ο άλλος.

·     Ανταλλάσσουμε τα γραπτά μας και συνεχίζουμε τις ιστορίες.

·     Διαβάζουμε και αντιδρούμε στα γραπτά μας συζητώντας, γελώντας και παίζοντας.

·     Διαβάζουμε και παρουσιάζουμε τα γραπτά μας σε κάποιο χώρο του Μουσείου που έχουμε επιλέξει και θεωρούμε ως κατάλληλο.

·     Αφιερώνουμε τα κείμενά μας…

 

 

Υπεύθυνη Δράσης: Φανή Καμπάνη

Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΙΜΚ

 

 

Επισκεφθείτε μας

   

-- 
ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ - ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Οίκος Ανδρέου και Μαρίας Καλοκαιρινού
Σοφοκλή Βενιζέλου 27 / Λυσιμάχου Καλοκαιρινού 7, 71202 Ηράκλειο, Κρήτη
Τηλ.: 2810-283219, 288708 / Fax: 2810 283754
@: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx / www.historical-museum.gr
 
SOCIETY OF CRETAN HISTORICAL STUDIES - HISTORICAL MUSEUM OF CRETE
Andreas and Maria Kalokerinos House
Sofokli Venizelou 27 / Lysimahou Kalokerinou 7
71202 Heraklion, Crete, Greece
Tel.: +30 2810 288708, 283219 / Fax: +30 2810 283754
@: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx / www.historical-museum.gr

 



 

Attachment: smime.p7s
Description: S/MIME cryptographic signature



ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.