SOS-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Συναδέλφισσες και Συνάδελφο
Εχω μια πολύ συγκεκριμένη πληροφορία, που δεν προέρχεται από την σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με την οποία, η πρόταση της απελθούσης ηγεσίας προς το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισηςγια την κινητικότητα ήταν 883 σε διαθεσιμότητα υπάλληλοι. Εξ αυτών οι 792 σε ενδοιδρυματική και οι 90 σε διαιδρυματική. Ομως στο ίδιο τηλεφώνημα μου επισημάνθηκε ότι ο Μητσοτάκης θα βγάλει κινητικότητα, μπορεί και σε λίγες ώρες για 500 άτομα, εκ των οποίων 370 σε ενδοιδρυματική και οι υπόλοιποι σε γενική κινητικότητα. Μετά από λίγο η πληροφορία αυτή περασε και στο esos. Είναι μια πέρα για πέρα καταστροφική εξέλιξη και ένας ανευ προηγουμένου εμπαιγμός, δεδομένου ότι περισσότεροι από του μισούς μένουν απ' έξω.Καταστρέφονται κυριολεκτικά ζωές. Είμαι σε διαρκή επαφή με το ιδιαίτερο γραφείο του Υπουργού Παιδείας και περιμένω την άμεση επικοινωνία με τον ίδιο.
Θα σας κρατώ ενήμερους
Σαββας Παπαδόπουλος

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.