Μήνυμα από την Ελένη Χατζηανδρέου-Διαμαντάκη (πρώην Διευθύντρια της Βιβλιοθήκης του Π.Κ.)

ΘΕΜΑ: Μήνυμα από την Ελένη Χατζηανδρέου-Διαμαντάκη (πρώην Διευθύντρια της Βιβλιοθήκης του Π.Κ.)
ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Ελένη Διαμαντάκη

Προς τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο,

Υπηρετώντας το Π.Κ. από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του μέχρι και
πριν από μερικά χρόνια, έχοντας συνεργαστεί  με τους περισσότερους από
  εσάς και δημιουργώντας φιλία με κάποιους, παρά τον πόνο που βιώνω,
αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας.
Χωρίς να έχουμε συνέλθει από τον οδυνηρό χαμό του δικού μας ανθρώπου,
εγώ και ο άντρας μου -αδελφός του Αντώνη Διαμαντάκη- σας ευχαριστούμε
από καρδιάς για τη συμμετοχή σας στο πένθος μας και για τη δωρεά που
κάνατε
  στη μνήμη του. Ευχόμαστε Υγεία, σε σας και στις οικογένειές σας!

Ειλικρινώς,
Ανδρέας και Ελένη Διαμαντάκη

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.