Εξελιξη ΦΕK

Συναδελφοι

Πριν από λίγα λεπτα επικοινώνησα με γνωστο μου μεσα στο Εθνικό Τυπογραφείο. Με διαβεβαίωσε ότι όντως έχει φυγει από την προηγούμενη εβδομάδα το έγγραφο του Υπουργού Παιδείας. Έχει ΚΑΔ 54022 και βρίσκεται για έγκριση στη Γραμματεία του Υπουργικού Συμβουλίου. Ετσι γίνεται πάντα, αυτή είναι η διαδικασία. Από τη στιγμή που θα εγκριθει, η δημοσίευση είναι ζήτημα ωρών όπως μου είπε ο αρμόδιος γνωστος μου. Για σήμερα αποκλειεται η δημοσίευση. Είναι πιθανόν από άυριο μεθαύριο, θα με ενημερώσει σχετικά.Πάντως είναι ζητημα αυτών των ημερών.

Σάββας Παπαδόπουλος

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.