ενημερωση για το φεκ

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Μόλις πριν απο λιγη ωρα με πήρε στο τηλέφωνο ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας Τασος Κουράκης ανταποκρινόμενος στο αίτημα μου να μαθει και να μας ενημερώσει για το θέμα της διαθεσιμότητας και του ΦΕΚ της Πράξης Επανασύστασης των θέσεων. Μίλησε με τη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης και ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΤΙΚΟΣ. Είπε ότι θα βγει το ΦΕΚ σε λίγες μέρες. Προωθούνται τα θέματα με μια σειρά και με μια διακριτικότητα για ευνόητους λόγους. Του μετέφερα με επιμονή το κλίμα και την ανησυχία όλων μας στις επαφές που ειχα μαζί του και μου είπε να μεταφέρω ότι, θα ολοκληρωθει η διαδικασία για όλους χωρίς κανένα πρόβλημα. Μου είπε ότι είναι και άλλοι που περιμένουν την επάνοδο τους και θέλουμε να το διασπείρουμε λιγο. Μπορώ να υποθέσω τις σκέψεις που φωλιάζουν στο μυαλό σας και μετά απ' αυτην την ενημέρωση και τις συζήτησα μαζι του, αλλά επέμενε σε αυτά που σας γράφω.

ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΔΠΤΕ.

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.