Υποψηφιότητα Ε. Παπαδάκη

ΘΕΜΑ: Υποψηφιότητα Ε. Παπαδάκη

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Ελένη Παπαδάκη [mailto:epapadak@xxxxxxxxxx]

Παρακαλούμε δείτε το σχετικό αρχείο:

http://news.uoc.gr/news/2015/25-11/Papadaki_BASIKES_THESEIS_STOXOI.pdf

Αγαπητοί Συνάδελφοι, Συνεργάτες, Μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Φοιτητές μας,

Σε συνέχεια της κατάθεσης της υποψηφιότητάς μου για τη θέση του Πρύτανη, επισυνάπτω το Κείμενο των Βασικών Θέσεων και Στόχων μας για τη λειτουργία και ανάπτυξη του Πανεπιστημίου. Στο κείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, τα βιογραφικά των Συναδέλφων που θα έχουν θέση Αναπληρωτών Πρύτανη σε περίπτωση που με επιστευτείτε με την επιλογή σας. Στην περίοδο μέχρι την ημέρα των εκλογών, ελπίζω ότι θα έχω την ευκαιρία να συζητήσω εκτενέστερα μαζί σας.

Με εκτίμηση
Ελένη Παπαδάκη

--
Helen A. Papadaki, MD, PhD
Professor of Haematology,

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.