[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: Ακαδημαϊκές ταυτότητες: "Πληροφορίες για την εγκατάσταση του αναγνώστη καρτών & λογισμικού διαχείρισης"



ΘΕΜΑ: ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: Ακαδημαϊκές ταυτότητες: "Πληροφορίες για την εγκατάσταση του αναγνώστη καρτών & λογισμικού διαχείρισης"

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ:

 

 

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα έχει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα αποθήκευσης ψηφιακών πιστοποιητικών, πληρώντας τις προδιαγραφές «Ασφαλούς Διάταξης Δημιουργίας Υπογραφής-ΑΔΔΥ».  Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν την ακαδημαϊκή ταυτότητα και να εκδώσουν σ’ αυτή αναγνωρισμένο ψηφιακό πιστοποιητικό από τη HARICA, που θα το χρησιμοποιούν για τη δημιουργία προηγμένης ηλεκτρονικής υπογραφής.

 

Μεταφόρτωση ψηφιακών πιστοποιητικών στις ακαδημαϊκές ταυτότητες

Μόλις παραλάβετε την Ακαδημαϊκή σας Ταυτότητα από το οικείο τμήμα προσωπικού θα μπορείτε μέσα από την καρτέλα ‘Ψηφιακά Πιστοποιητικά’ της σελίδας https://submit-academicid.minedu.gov.gr/Default.aspx  να κατεβάσετε το απαιτούμενο λογισμικό για τη διαχείριση της κάρτας καθώς και να εκδώσετε Ψηφιακά Πιστοποιητικά. Στην παραπάνω διεύθυνση θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες για την μεταφόρτωση των πιστοποιητικών στην ταυτότητα.

 

Εγκατάσταση του αναγνώστη καρτών & του λογισμικού διαχείρισης.

Με την παραλαβή της κάρτας από τα αντίστοιχα γραφεία Προσωπικού σας παραδίδετε και ο συνοδευτικός αναγνώστης κάρτας.

Ο αναγνώστης πρέπει να «εγκατασταθεί» στον ηλεκτρονικό υπολογιστή στον οποίον θα χρησιμοποιηθεί για ψηφιακή πιστοποίηση.

Συνδέστε τον αναγνώστη στον Η/Υ. Το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας θα πρέπει αυτόματα να αναγνωρίσει τον αναγνώστη και να τον εγκαταστήσει. Εάν το λειτουργικό σας δεν τον αναγνωρίσει αυτόματα θα πρέπει να εγκαταστήσετε χειροκίνητα . Αυτό γίνεται κατεβάζοντας τον αντίστοιχο οδηγό.

Υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες εγκατάστασης του λογισμικού των καρτών στους παρακάτω συνδέσμους, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας:

 

Οδηγίες για υπολογιστές με Windows:

https://academicidcourses.grnet.gr/mod/lesson/view.php?id=39

Οδηγίες για υπολογιστές με Apple Mac OS:

https://academicidcourses.grnet.gr/mod/lesson/view.php?id=40&pageid=59&startlastseen=no

Οδηγίες για υπολογιστές με Linux:

https://academicidcourses.grnet.gr/mod/lesson/view.php?id=41&pageid=70&startlastseen=no

Υποστηριζόμενα λειτουργικά: Windows, Apple Mac OS, Linux.

 

Το λογισμικό διαχείρισης των ακαδημαϊκών καρτών είναι διαθέσιμο από την ιστοσελίδα https://submit-academicid.minedu.gov.gr/ και αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας.

 

Εγκατάσταση ψηφιακών πιστοποιητικών άλλων φορέων στον Η/Υ σας για την αναγνώριση υπογραφών άλλων μελών.

Για να αναγνωρίζετε υπογραφές άλλων φορέων/μελών του ελληνικού δημοσίου θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες ώστε να εγκαταστήσετε στον Η/Υ σας τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

http://users.sch.gr/akouts/docs/140715_odigies_epikurwsis_ds_eggrafwn.pdf

 

[ Αρχείο ρυθμίσεων  (http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/DeploySecuritySettingsYPAITH.zip) ]

 

Καταληκτική ημερομηνία έκδοσης κάρτας

Σύμφωνα με την ΕΔΕΤ το σύστημα είναι ανοικτό για αιτήσεις χωρίς καταληκτική ημερομηνία

 

 

 

Υπενθύμιση αρχικού email

 

Αγαπητοί συνεργάτες,


Σας ενημερώνουμε ότι έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να είναι δυνατή η υποβολή αιτήσεων για την έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας από τα μέλη του Προσωπικού του Ιδρύματός σας.

Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλείσθε να ενημερώσετε το Προσωπικό του Ιδρύματός σας σχετικά με τη δυνατότητα υποβολής αίτησης μέσω της σελίδας http://academicid.minedu.gov.gr/.
Για την πρόσβαση στην υπηρεσία και την υποβολή των αιτήσεων από τους δικαιούχους θα χρησιμοποιούνται τα στοιχεία πρόσβασης (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) που παρέχονται από το οικείο Ίδρυμα για χρήση σε διιδρυματικές εφαρμογές. Παρακαλείσθε να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε τα στοιχεία του προσωπικού και των καθηγητών/ερευνητών σας να είναι ενταγμένα και επικαιροποιημένα στους οικείους ηλεκτρονικούς καταλόγους του Ιδρύματός σας.

Τονίζουμε ότι δικαίωμα υποβολής αίτησης για την απόκτηση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας έχουν:
 - Οι καθηγητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α., οι λέκτορες των Πανεπιστημίων και οι Καθηγητές εφαρμογών των Τ.Ε.Ι.
 - Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), το Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.ΔΙ.Π), το Ειδικό Τεχνικό Εργαστηριακό Προσωπικό (Ε.Τ.Ε.Π.), οι ερευνητές καθώς και το τακτικό προσωπικό των Α.Ε.Ι., Α.Ε.Α. και ερευνητικών κέντρων/φορέων, που μισθοδοτείται από το οικείο ίδρυμα/ερευνητικό φορέα και περιλαμβάνεται στην απογραφή των υπαλλήλων του δημοσίου.

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα θα παράγεται με χαρακτηριστικά υψηλής ασφάλειας, που αποκλείουν την πλαστογράφησή της και θα μπορεί να αξιοποιηθεί για τα ακόλουθα:
- Για τη φυσική και ηλεκτρονική πιστοποίηση της ταυτότητας και της ιδιότητας του δικαιούχου.
- Ως μέσο πρόσβασης για ποικιλία ακαδημαϊκών/ερευνητικών υπηρεσιών, όπως η βιβλιοθήκη, η χρήση χώρων ελεγχόμενης στάθμευσης, κλπ.
- Για χρήση του προσωπικού ψηφιακού πιστοποιητικού που θα περιλαμβάνει σε υπηρεσίες όπως: εξουσιοδοτημένη χρήση υπολογιστών, παροχή ψηφιακής υπογραφής, κλπ.

Για την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας οι αιτήσεις θα πρέπει να αξιολογούνται το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση υποβολής αίτησης με λανθασμένα στοιχεία η αίτηση θα πρέπει να επιστρέφεται στο δικαιούχο για διορθώσεις. H απόρριψη μίας αίτησης έχει νόημα μόνο εάν ο αιτών δε ανήκει σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες δικαιούχων.

Αναλυτικές οδηγίες χρήσης της εφαρμογής της Διεύθυνσης Διοικητικού μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: http://academicid.minedu.gov.gr/Files/OfficeAppManual.pdf

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών τηλεφωνικά στο 215-215-7855 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00) ή μέσω online αναφοράς.

Τέλος, σας προωθούμε ένα σχέδιο ηλεκτρονικού μηνύματος που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για την ενημέρωση του προσωπικού σας.

 


[ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ] Έναρξη υποβολής αιτήσεων για τα μέλη του Προσωπικού

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι καθηγητές, ερευνητές και το προσωπικό των Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων και των Ερευνητικών Φορέων της χώρας μπορούν πλέον να υποβάλλουν αίτηση για έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας μέσω της σελίδας http://academicid.minedu.gov.gr/.

 

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα θα παράγεται με χαρακτηριστικά υψηλής ασφάλειας, που αποκλείουν την πλαστογράφησή της και θα μπορεί να αξιοποιηθεί για τα ακόλουθα:

- Για τη φυσική και ηλεκτρονική πιστοποίηση της ταυτότητας και της ιδιότητας του δικαιούχου
- Ως μέσο πρόσβασης για ποικιλία ακαδημαϊκών/ερευνητικών υπηρεσιών, όπως η βιβλιοθήκη, η χρήση χώρων ελεγχόμενης στάθμευσης, κλπ.
- Για χρήση του προσωπικού ψηφιακού πιστοποιητικού που θα περιλαμβάνει σε υπηρεσίες όπως: εξουσιοδοτημένη χρήση υπολογιστών, παροχή ψηφιακής υπογραφής, κλπ.

Για την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης απαιτούνται τα στοιχεία πρόσβασης (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) που παρέχονται από το Ίδρυμα για χρήση σε διιδρυματικές εφαρμογές. 

 

Αναλυτικές οδηγίες για την υποβολή αίτησης μπορείτε να βρείτε στο σχετικό εγχειρίδιο χρήσης.

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας τηλεφωνικά στο 215-215-7855 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00) ή μέσω online αναφοράς.

 



ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.