Απάντηση σε: [all_dep_uoc] [all_staff_uoc] περί υποψηφιότητας κ Ζώρα

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ελάχιστες ημέρες πριν τις πρυτανικές εκλογές – και ενώ η υποψηφιότητά μου ήταν γνωστή από καιρό – οργανώνεται σε βάρος μου μία πρωτόγνωρη και αήθης επίθεση. Με ισχυρισμούς τελείως ψευδείς και εξαιρετικά προσβλητικούς.
Η αλήθεια είναι:
- Η Ελένη Σαββάκη ποτέ δεν άσκησε «κριτική». Με κατασυκοφάντησε με ευτελή ψεύδη κατ’ εξακολούθηση. Για αυτό επιλήφθηκε η δικαιοσύνη. Το αποσιωπά! - Η ίδια ζήτησε αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης στην πρώτη δικάσιμο, διότι δεν είχε μάρτυρα προς υπεράσπισή της να προτείνει στο ακροατήριο. Το αποσιωπά! - Η ΕΔΕ στην οποία αναφέρεται και ουδέποτε κοινοποιεί αναφέρει ρητά ότι δεν έχω απολύτως καμία σχέση με χάλκευση στοιχείων επιστημονικών άρθρων. Το αποσιωπά! - Ο Ιωάννης Μελισσάς είχε καταθέσει σε βάρος μου και προσφυγή προς τον Υπουργό Παιδείας και αίτηση ακύρωσης ενώπιον του ΣτΕ. Και τα δύο απορρίφθηκαν πανηγυρικά. Το αποσιωπά! - Ο Ιωάννης Μελισσάς έχει υποβάλει σειρά αναφορών σε βάρος μου ενώπιον των εισαγγελικών αρχών Ηρακλείου. Όλες οι αναφορές του σε βάρος μου τέθηκαν στο αρχείο με διατάξεις των ίδιων κ. Εισαγγελέων. Και, μάλιστα, με ουσιαστικές κρίσεις υπέρ της ορθής από την πλευρά μου άσκησης των καθηκόντων μου. Αλλά και με πολλά ερωτηματικά για τον τρόπο που εκείνος συμπεριφερόταν στους ασθενείς του. Όλα τα αποσιωπά! Αναρωτιέμαι ποιους ιδιοτελείς σκοπούς εξυπηρετούν και τι είδους Πρυτανεία επιθυμούν να έχουν.
Φιλικά
Οδυσσέας Ζώρας

--
Odysseas Zoras, MD PhD FACS
Professor of Surgical Oncology, Medical School, University of Crete

This communication, which may contain confidential and/or legally privileged information, is intended solely for the use of the intended addressees. All information or advice contained in this communication is subject to the terms and conditions provided by the agreement governing each particular client engagement. If you have received this communication in error, please notify us immediately by responding to this email; then please delete it from your system. Any use, disclosure, copying or distribution of the contents of this communication by a not-intended recipient or in violation of the purposes of this communication is strictly prohibited and may be unlawful. The transmission technology used to send this mail can grant neither the sender identity nor the data integrity.

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.