Fwd: CALL FOR PAPERS - ESA

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Θερμές ευχές για ένα χαρούμενο δημιουργικό και ειρηνικό νέο έτος.

Τον Αύγουστο του 2017 διοργανώνεται στην Αθήνα το Διεθνές Συνέδριο της European Sociological Association (ESA).
Ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής της ESA σας αποστέλλω την πρόσκληση για την υποβολή περιλήψεων και ελπίζουμε ότι θα σας ενδιαφέρουν οι γενικές ή οι επί μέρους προσκλήσεις ορισμένων ερευνητικών επιτροπών (η προθεσμία για την υποβολή των περιλήψεων λήγει την 1/2/2017).

Η πρόσκληση για το Research Network 27 ‘Southern European Societies’, το οποίου είμαι coordinator, περιλαμβάνει μια ευρεία θεματική (σελ. 77 της επισυναπτόμενης πρόκλησης).
Επίσης στις σελ. 104 & 109 θα βρείτε προσκλήσεις για δυο νέα Research Streams στα οποία είμαι coordinator και πιθανόν να σας ενδιαφέρουν.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση επικοινωνήστε μαζί μου.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Eleni Nina-Pazarzi
Professor Emerita of Sociology, University of Piraeus
Vice President of European Sociological Association and ELEGYP
tel: 00302106510897, 00302104142190, mob: 00306936733702
emails: enina04@xxxxxxxx & enina.paz@xxxxxxxxx

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.