Συγχαρητήρια Κοσμητείας ΣΘΕΤΕ στον Καθηγητή Σπύρο Αναστασιάδη

ΘΕΜΑ: Συγχαρητήρια Κοσμητείας ΣΘΕΤΕ στον Καθηγητή Σπύρο Αναστασιάδη

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Aikaterini Tsalimi [mailto:tsalimi@xxxxxxxxxxxx]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

Θα ήθελα να στείλω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον συνάδελφο καθηγητή του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Σπύρο Χ. Αναστασιάδη για την εκλογή του στη θέση του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Πολυμερών (European Polymer Federation, EPF) για την περίοδο 2018-2019.

Είναι άλλη μια μεγάλη επιτυχία μέλους της ακαδημαϊκής μας κοινότητας που επιβεβαιώνει γενικά το υψηλό επίπεδο του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Με τις θερμότερες ευχές μου στον κ. Αναστασιάδη για καλή επιτυχία στην νέα αυτή αρμοδιότητα και εις ανωτέρα.

Νικόλαος Χανιωτάκης
Κοσμήτωρ Σχολής Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
Πανεπιστημίου Κρήτης

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.