Απάντηση στην Επιστολή Ζώρα

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Έμαθα από τον κ. Ζώρα με έκπληξη ότι θριάμβευσε στην προσφυγή του εναντίον μου. Θα περιμένω να φτάσει η απόφαση του δικαστηρίου στα χέρια μου για να δω αν και που βασίζεται.

Πριν ωστόσο από αυτήν την απόφαση, υπήρξε μία άλλη στην οποία «θριάμβευσαν» η κ. Σαββάκη και εγώ. Η οποία εκδόθηκε πριν από πολλούς μήνες αλλά την ύπαρξη της μόλις τώρα μαθαίνετε. Γιατί; Επειδή θεωρούσα και θεωρώ ότι τα του Πανεπιστημίου αφορούν το Πανεπιστήμιο ενώ τα του Δικαστηρίου το Δικαστήριο. Αντίθετα ο κ. Ζώρας μεταφέρει σε αίθουσες δικαστηρίων τον δημόσιο διάλογο σχετικά με την υποψηφιότητά του στο Πανεπιστήμιο, και στο Πανεπιστήμιο κοκορεύεται για αποφάσεις δικαστηρίων.

«…όσοι δεν έχουν επιχειρήματα να αντιτάξουν, μετατρέπουν τον δημόσιο διάλογο σε κοκορομαχία για να καταδικάσουν με την κακοφωνία τους τους υπόλοιπους στη σιωπή» έλεγε πολύ εύστοχα προχτές ο Τάκης Θεοδωρόπουλος στην Καθημερινή (Διώκεται η έκφραση γνώμης ΠΟΛΙΤΙΚΗ 10.12.2017 http://www.kathimerini.gr/938468/opinion/epikairothta/politikh/diwketai-h-ekfrash-gnwmhs).

Συμφωνώ δε απόλυτα με το συμπέρασμά του: «Το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης γι’ αυτούς μπορεί να είναι πολυτέλεια, ή άχρηστο ψιμύθιο της δημοκρατίας. Το θεωρώ ζωτική μου ανάγκη».

Εν κατακλείδι, λυπάμαι πολύ για λογαριασμό του κ. Ζώρα. Και λυπάμαι που για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι στην Ελλάδα χρειάζεται να ξοδευτεί πολύ ενέργεια για να ακουστεί το αυτονόητο.

Συναδελφικά,
Αντώνης Μοσχοβάκης

--
A.K. Moschovakis, M.D., Ph.D.
Professor of Physiology

Quoting News University of Crete <press@xxxxxxxxxxxx>:

ΘΕΜΑ: Επιστολή Καθηγητή Οδυσσέα Ζώρα
ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Οδυσσέας Ζώρας

Παρακαλούμε δείτε το σχετικό αρχείο:
http://news.uoc.gr/news/2017/08-12/Epistoli.Kathititi.Odyssea.Zora.pdf

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.