30 ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

ΘΕΜΑ:  30 ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Γραμματεία Πρυτανείας

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2018/19-03/ΔΕΛΤΙΟ.ΤΥΠΟΥ.START-30.ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ.ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.pdf

http://news.uoc.gr/news/2018/19-03/START.5PARTNER.PROFILES.GR.pdf

Αξιότιμες/οι κυρίες και κύριοι,

Συνημμένα θα βρείτε πληροφορίες για το νέο γύρο υποτροφίας 2018/19 του προγράμματος
START για πολιτιστικούς διαχειριστές με καινοτόμες πρωτοβουλίες από όλη την Ελλαδα. Επιπλέον, πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο site του προγράμματος www.startgreece.net.

To Πρόγραμμα START – Create Cultural Change, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων και υποτροφιών για ανερχόμενους επαγγελματίες στην πολιτιστική διαχείριση ανακοινώνει την 4η ανοιχτή πρόσκληση για 30 υποτροφίες!

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων έως και την 5η Απριλίου 2018.

Με σκοπό τη μεγαλύτερη δυνατή διάχυση της πληροφορίας για τη συγκεκριμένη ευκαιρία υποτροφιών, σας καλώ να κοινοποιήσετε στο δίκτυο επαφών σας το υλικό αυτό και αν χρειάζεστε επιπλέον διευκρινίσεις, είμαι στη διάθεσή σας.

Το πρόγραμμα υλοποιείται μέσω του Robert Bosch Stiftung σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και την Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων (Bundesvereinigung Soziokultureller Zentren e.V.) και υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Με εκτίμηση,

Maria-Louiza Laopodi

Project Manager

START - Create Cultural Change

Goethe-Institut Thessaloniki

Vas. Olgas 66

P.O.B. 50823

GR-54014 Thessaloniki

Griechenland

Tel. +30 2310 889587

Fax +30 2310 853358

Maria-Louiza.Laopodi@xxxxxxxxx

www.goethe.de/thessaloniki

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.