Κυκλοφόρησε ο 16ος τόμος του Κονδυλοφόρου. Στην πρώτη μελέτη, του Massimo Peri και της Αφροδίτης Αθανασοπούλου, εξετάζεται η δομή και η λειτουργία του εμβλήματος και της ιμπρέζας, και διερευνάται ο τρόπος προσαρμογής τους στην αφήγηση του Ερωτόκριτου. Ο Ερωτόκριτος απασχολεί και τον Μιχάλη Πιερή, ο οποίος αναζητεί πετραρχικές και δαντικές απηχήσεις στον έργο. Η Κατερίνα Τικτοπούλου ασχολείται αφενός με ζητήματα του σολωμικού Διαλόγου και αφετέρου με την ταυτότητα του «Σιρ Πήτερ» που αποτελεί στόχο της σάτιρας στο άγνωστο μέχρι προ τινος σύνθεμα του Σολωμού «Ramuscelli che alla fine daranno l’Albero». Ο Χ. Λ. Καράογλου, εξετάζοντας τη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου, προσκομίζει νέα στοιχεία για την υποδοχή του κινηματογράφου στην Ελλάδα την περίοδο 1896-1930. Η Diana Haas παρουσιάζει και σχολιάζει αναλυτικά τα αυτοσχόλια του Κ. Π. Καβάφη στα ποιήματα «Δημητρίου Σωτήρος (162-150 π.Χ.)» και «Η Δυσαρέσκεια του Σελευκίδου». Η Μαρία Μπιζά εξετάζει τον δημιουργικό διάλογο δύο γερμανόφωνων ποιητών, του M. Guttenbrunner και του J. Theobaldy, με τη ζωή και το έργο του Γιάννη Ρίτσου. Η Μαριλίζα Μητσού αναφέρεται στον Εμμ. Κριαρά ως βιογράφο του Ψυχάρη και η Ιωάννα Ναούμ στον Δ. Ν. Μαρωνίτη ως κριτικό της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Στις «Μονοκοντυλιές», η Θάλεια Ιερωνυμάκη φέρνει στο φως αθησαύριστες νεανικές δημοσιεύσεις του Κ. Γ. Καρυωτάκη. Τέλος, στο περιοδικό δημοσιεύονται τα πλήρη ευρετήρια του περιοδικού Ρυθμός (1932-1934), συνταγμένα από τον Ευάγγ. Τελληγιαννίδη, και η βιβλιογραφική καταγραφή, από την Κωνσταντίνα Γεωργιάδη, των θεατρικών έργων που δημοσιεύτηκαν στη Νέα Εστία από το 1927 έως το 1939.
***
Ο Κονδυλοφόρος, ετήσια έκδοση νεότερης ελληνικής φιλολογίας, αποτελεί συνέχεια του περ. Μολυβδο-κονδυλο-πελεκητής (τ. 1-7, 1989-2000) που ίδρυσε ο Γ. Π. Σαββίδης, κυκλοφορεί από το 2002 και διευθύνεται από οκταμελή συντακτική επιτροπή. Στις σελίδες του δημοσιεύονται πρωτότυπα μελετήματα για θέματα της νεοελληνικής γραμματολογίας και της θεωρίας της λογοτεχνίας, φιλολογικά σημειώματα και ολιγοσέλιδες ανακοινώσεις (Μονοκοντυλιές), βιβλιοκρισίες (Μελανοδοχείο), ενίοτε και βοηθητικά φιλολογικά εργαλεία, όπως ειδικές βιβλιογραφίες ή ευρετήρια περιοδικών.