Διάλεξη Καθ. Καλαντζη-Αζίζη "Η χρήση του παραμυθιού στην προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού"

ΘΕΜΑ: Διάλεξη Καθ. Καλαντζη-Αζίζη "Η χρήση του παραμυθιού στην προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού"
ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Elias Kourkoutas [mailto:hkourk@xxxxxxxxxx]

Στο πλαίσιο του ΔΠΜΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ θα πραγματοποιηθεί
την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/5 ΣΤΙΣ 17.30-20.30
ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ του ΠΤΔΕ
ΔΙΑΛΕΞΗ της κ. A. ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΑΖΙΖΗ
Καθηγήτριας Ψυχολογίας ΕΚΠΑ

με τίτλο: “Η χρήση του παραμυθιού στην προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη
του παιδιού: παράδειγμα του παραμυθιού ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ”

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.