ΜΦΙΚ-ΠΚ_Εβδομαδιαίο Καλοκαιρινό Πρόγραμμα

ΘΕΜΑ:  ΜΦΙΚ-ΠΚ_Εβδομαδιαίο Καλοκαιρινό Πρόγραμμα

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Mouseio Fysikis Istorias Kritis <info@xxxxxxxxxxx>

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2021/28-06/DT_kalokairina_2021_ΜΦΙΚ.pdf

http://news.uoc.gr/news/2021/28-06/Afisa_TELIKI_Kalokairina_2021_WEB.jpg

Καλοκαίρι για παιδιά στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Πανεπιστήμιο Κρήτης

Την επόμενη εβδομάδα, 5 – 9 Ιουλίου, Ανακαλύπτουμε τους οργανισμούς με δηλητήριο  μαζί με τους μικρούς μας φίλους, Δ΄- Στ Δημοτικού, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Πανεπιστήμιο Κρήτης! Το πρόγραμμα υλοποιείται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 09:00 με 15:00, με δυνατότητα προσέλευσης από τις 8:30 το πρωί, πάντα υπό το βλέμμα των επιστημόνων και των μουσειοπαιδαγωγών του Μουσείου!

Τα προγράμματα του Μουσείου προωθούν την επιστημονική γνώση μέσα από τη βιωματική –ανακαλυπτική- μάθηση και τα τελευταία χρόνια αποτελούν μία από τις πρώτες επιλογές απασχόλησης των παιδιών!

Δ΄ έως και ΣΤ΄ τάξη Δημοτικού

«Ανακαλύπτω τους οργανισμούς με δηλητήριο»

Ξέρω ότι πολλοί οργανισμοί, όπως οι σκορπιοί, οι αράχνες, οι μέλισσες και κάποια φίδια, έχουν δηλητήριο που το χρησιμοποιούν για να σκοτώσουν το θήραμά τους ή για άμυνα, όταν ενοχληθούν. Όμως ξέρω ότι υπάρχουν και φυτά με δηλητήριο! Προχτές στο Μουσείο όμως, άκουσα από έναν επιστήμονα και κάτι άλλο. Ακόμα και το δηλητήριο της μέλισσας μπορεί να είναι ένα πραγματικό φάρμακο για μας τους ανθρώπους! Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβάμαι λίγο όλα αυτά τα δηλητήρια... αλλά μ’ αρέσουν πολύ οι εκδρομές και η κατασκήνωση. Τί πρέπει να ξέρω και τί να προσέχω; Θα πάω στο Μουσείο να μάθω και μετά θα σας το πω!

Εβδομάδα υλοποίησης:

5  – 9  Ιουλίου

Στις κρατήσεις θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

 Τιμή Συμμετοχής: 90 € ανά παιδί

Μέλη του Συλλόγου Φίλων του ΜΦΙΚ / Εργαζόμενοι του Πανεπιστημίου Κρήτης / αδέρφια / σε περίπτωση συμμετοχής σε παραπάνω από ένα πρόγραμμα: 80 € ανά παιδί

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με την υποδοχή του ΜΦΙΚ στο τηλέφωνο 2810 393630 από Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 - 15:00.

Επισύναπτεται το αναλυτικό Δελτίο Τύπου με όλες τις εβδομάδες και τα προγράμματα!

--
Χαιρετώ,
Στέλλα Χαιρέτη

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.