ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ - 8 Διαδικτυακές συναντήσεις στο πλαίσιο της Έκθεσης «Εγώ την αλήθεια...»

ΘΕΜΑ:  ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ - 8 Διαδικτυακές συναντήσεις στο πλαίσιο της Έκθεσης «Εγώ την αλήθεια...»

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Manolis Koukourakis <manolis@xxxxxx>

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2022/07-02/ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ_09-02-22.pdf

http://news.uoc.gr/news/2022/07-02/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ_ΟΜΙΛΙΩΝ.pdf

Το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, στο πλαίσιο της έκθεσης "Εγώ την αλήθεια..."Απομνημονεύματα, Υπομνήματα, Ενθυμήματα, Αφηγήσεις, Διηγήσεις που παρουσιάζει από τον Δεκέμβριο 2021 στον εκθεσιακό του χώρο,
οργανώνει μια σειρά
8 διαδικτυακών συναντήσεων-ομιλιών με τίτλο Αναγνώσεις στην Έκθεση, στη διάρκεια των οποίων διακεκριμένοι ιστορικοί και μελετητές φωτίζουν μέσα από τα απομνημονεύματα ποικίλες όψεις της νεοελληνικής ιστορίας.

Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στις 19.00, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες και τον σύνδεσμο εδώ: https://foundation.parliament.gr/el/happenings/anagnoseis-stin-ekthesi-ego-tin-alitheia

Την Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022, η πρώτη διαδικτυακή Ανάγνωση:  Σταμάτης Σέρμπος, Έμπορος. Ας ακτινογραφήσουμε την κοινωνία του 1821, είναι με τον Ομότιμο Καθηγητή Νεοελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και μέλος της επιστημονικής επιτροπής της έκθεσης κ. Αλέξη Πολίτη.

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.