Ευγενική Υπενθύμιση | Πρόσκληση – Πρόγραμμα – Δελτίο Τύπου | Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά – 3ΜΤ| Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022 και ώρα 18.30 | Αίθουσα «Καστελλάκη» , Επιμελητήριο Ηρακλείου

ΘΕΜΑ:  Ευγενική Υπενθύμιση | Πρόσκληση – Πρόγραμμα – Δελτίο Τύπου |  Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά – 3ΜΤ| Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022  και ώρα 18.30 | Αίθουσα «Καστελλάκη» , Επιμελητήριο Ηρακλείου

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων ΠΚ <giota.diamanti@xxxxxx>

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2022/12-07/Δελτίο_Τύπου-3MThesisCompetitionUniversityofCrete2.pdf

http://news.uoc.gr/news/2022/12-07/προσκληση_22-final.pdf

http://news.uoc.gr/news/2022/12-07/program_22-final.pdf

Την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022 και ώρα 18.30, στην Αίθουσα «Καστελλάκη» του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, θα πραγματοποιηθεί η Δεύτερη (Τελική) Φάση Αξιολόγησης του Διαγωνισμού « Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά – 3ΜΤ» σε μία κεντρική εκδήλωση με την Επιλογή και Βράβευση των τριών καλύτερων Παρουσιάσεων Διδακτορικών Διατριβών.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τη σχετική ανακοίνωση στην κεντρική ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Κρήτης:

https://www.uoc.gr/announce/3m-2022.html

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.