ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ / ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

ΘΕΜΑ: ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ / ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Anna Maria Kalaitzaki <amkalaitzaki@xxxxxx>

Παρακαλούμε δείτε το σχετικό αρχείο:

http://news.uoc.gr/news/2023/25-04/ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ_ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ_ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ_ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ_.png

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ/ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών στο Ηράκλειο διοργανώνει, Βιωματικό Σεμινάριο με θέμα: "Αυτοαντίληψη / Αυτοεκτίμηση σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο: διερευνώ τις επαγγελματικές μου επιλογές, χτίζοντας το ατομικό μου προφίλ"

Στο πλαίσιο του προγράμματος ''Συμβουλευτικής, Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Σταδιοδρομίας'' του ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Κρήτης & με την συνεργασία του ΔΟ.ΔΙ.ΣΤΑ

Διάρκεια: 6 συναντήσεις,

Ημερομηνίες διεξαγωγής: Τρίτη & Πέμπτη 04/05, 09/05, 11/05, 16/05, 18/05, 23/05 (ώρα 10:30 – 12:00)

Χώρος διεξαγωγής: Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών - Ηράκλειο

Συντονίστριες : Λυγερούδη Π. (Κοινωνική λειτουργός), Αρχοντάκη Α. (Κοινωνιολόγος)

Αιτήσεις συμμετοχής: https://forms.gle/T9LbHBEXqw9yuRKy7

Προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος έως και την Δευτέρα 01/05/23

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.