Πανεπιστήμιο Κρήτης | Διαγωνισμός με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis»

ΘΕΜΑ:  Πανεπιστήμιο Κρήτης |  Διαγωνισμός με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis»

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων ΠΚ <giota.diamanti@xxxxxx>

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2023/08-05/Announcement_3MThesisCompetitionUniversityofCrete_2023.pdf

http://news.uoc.gr/news/2023/08-05/ΦόρμαΣυμμετοχής3MT_2023_(3).docx

Αξιότιμες κυρίες/ Αξιότιμοι κύριοι,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Πανεπιστήμιο Κρήτης θα συνεχίσει και τη φετινή χρονιά τη διοργάνωση του διαγωνισμού «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis». Ο διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Κρήτης Καθηγητή Γεωργίου Κοντάκη και διοργανώνεται από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Παρακαλούμε δείτε προς ενημέρωσή σας τα συνημμένα αρχεία (Ανακοίνωση & Φόρμα Συμμετοχής) που αφορούν τον διαγωνισμό.

Σας ευχαριστούμε,

Με εκτίμηση

Γιώτα Διαμάντη, MSc

Προϊσταμένη Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων

Πανεπιστήμιο Κρήτης

Πανεπιστημιούπολη Βουτών

Τ. Κ. 70013

Ηράκλειο Κρήτης

Τηλ. : 2810 393229

Follow us on social media

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.