Ευγενική Υπενθύμιση | Πανεπιστήμιο Κρήτης | Διαγωνισμός με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis»

ΘΕΜΑ:  Ευγενική Υπενθύμιση | Πανεπιστήμιο Κρήτης |  Διαγωνισμός με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis»

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων ΠΚ giota.diamanti@xxxxxx

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2023/29-05/Announcement_3MThesisCompetitionUniversityofCrete_2023.pdf

http://news.uoc.gr/news/2023/29-05/ΦόρμαΣυμμετοχής3MT_2023_(3)_(1)_(1)_(1)_(1).docx

Αξιότιμες κυρίες/ Αξιότιμοι κύριοι,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Πανεπιστήμιο Κρήτης θα συνεχίσει και τη φετινή χρονιά τη διοργάνωση του διαγωνισμού «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis». Ο διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Κρήτης Καθηγητή Γεωργίου Κοντάκη,  με Συντονίστρια & Επιστημονικά Υπεύθυνη την Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών κ.  Μαρία Παπαδοπούλη και διοργανώνεται από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Παρακαλούμε δείτε προς ενημέρωσή σας τα σχετικά αρχεία (Ανακοίνωση & Φόρμα Συμμετοχής) που αφορούν τον διαγωνισμό.

Σας ευχαριστούμε,

Με εκτίμηση

Γιώτα Διαμάντη, MSc

Προϊσταμένη Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων

Πανεπιστήμιο Κρήτης

Πανεπιστημιούπολη Βουτών

Τ. Κ. 70013

Ηράκλειο Κρήτης

Τηλ. : 2810 393229

Follow us on social media

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.