ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στον Διαγωνισμό με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis»

ΘΕΜΑ: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στον Διαγωνισμό με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis»

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων ΠΚ <giota.diamanti@xxxxxx>

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στον Διαγωνισμό με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis»

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αποφασίστηκε να δοθεί παράταση στις δηλώσεις συμμετοχής  στον Διαγωνισμό με θέμα «Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά» έως και την Τρίτη 6.6.2023 στις 12:00 μ.μ.

Επίσης να επισημανθεί ότι επιτρέπεται η εξ αποστάσεως συμμετοχή  των Υποψηφίων Διδακτόρων στην 1η φάση του διαγωνισμού,  την Τετάρτη 7.6.23 στις 12:00  - στο Αμφιθέατρο Ν. Πετρίδης,  με την προϋπόθεση  να συμμετέχουν με φυσική παρουσία στην τελική φάση του διαγωνισμού

Πληροφορίες & Ανακοίνωση: https://www.uoc.gr/announce/3.html

Πληροφορίες/video των ομιλιών από τον περσινό διαγωνισμό μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο  σύνδεσμο:

ΛΙΣΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.