ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ | Πρόσκληση- Πρόγραμμα | Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3ΜΤ | Τρίτη 11 Ιουλίου 2023 και ώρα 18.30 | Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου

ΘΕΜΑ:  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ | Πρόσκληση- Πρόγραμμα | Η Διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3ΜΤ | Τρίτη 11 Ιουλίου 2023 και ώρα 18.30 | Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου

ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων ΠΚ <giota.diamanti@xxxxxx>

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2023/10-07/ΔΕΛΤΙΟ_ΤΥΠΟΥ_3ΜΤ_l.pdf

http://news.uoc.gr/news/2023/10-07/Πρόσκληση_23.pdf

http://news.uoc.gr/news/2023/10-07/Πρόγραμμα.pdf

Πανεπιστήμιο Κρήτης | Διαγωνισμός Διατριβής με τίτλο: «Η διατριβή μου σε 3 λεπτά»

Την Τρίτη 11 Ιουλίου 2023 και ώρα 6:30 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί στην «Αίθουσα Συναυλιών» του Πολιτιστικού Συνεδριακού Κέντρου Ηρακλείου η Τελική Φάση του Διαγωνισμού «Η διατριβή μου σε 3 λεπτά - 3 Minute Thesis» που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Κρήτης, υπό την αιγίδα του Πρύτανη του Ιδρύματος Καθηγητή Γεωργίου Μ. Κοντάκη και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης.

Την ημέρα της Κεντρικής Εκδήλωσης, μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων, την επιλογή και την βράβευση των τριών καλύτερων παρουσιάσεων διδακτορικών διατριβών, υποψήφιοι διδάκτορες θα παρουσιάσουν την ερευνητική τους δραστηριότητα σε έκθεση posters, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου. Το ευρύ κοινό θα έχει την ευκαιρία να αλληλεπιδράσει περισσότερο με τους υποψήφιους διδάκτορες.

Η εκδήλωση  είναι ανοιχτή στο ευρύ κοινό.

Περισσότερες πληροφορίες για τον Διαγωνισμό μπορείτε να βρείτε στο ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.uoc.gr/files/items/1/10198/telikoannouncement_3mthesiscompetitionuniversityofcrete_2023_updated_with_committee_(1).pdf?rnd=1683545683

Η εκδήλωση - Διαγωνισμός  θα προβληθεί ζωντανά μέσω του ακόλουθου συνδέσμου:

https://video.ict.uoc.gr/live/show/470

Σας ευχαριστώ,

Με εκτίμηση

Γιώτα Διαμάντη, MSc