ΘΕΜΑ: Διαδικτυακό σεμινάριο για την Ενδυνάμωση της Φωνής των φοιτητών σε συμπεριληπτικά προγράμματα σπουδών, Project COALITION ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ: Kallia Katsampoxaki-Hodgetts Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις : https://news.uoc.gr/news/2024/15-11/Screenshot_2024-11-15_at_09.03.00.png https://news.uoc.gr/news/2024/15-11/Screenshot_2024-11-15_at_09.03.16.png https://news.uoc.gr/news/2024/15-11/Screenshot_2024-11-15_at_09.28.27.png Σας προσκαλούμε στο υβριδικό εργαστήριο που διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο της Καντάβριας, Ισπανία, και το πρόγραμμα COALITION Erasmus Project. 🗣️ Τίτλος Εργαστηρίου: Ενισχύοντας τις Φωνές των Φοιτητών σε Ένα Συμπεριληπτικό Φοιτητοκεντρικό Αναλυτικό Πρόγραμμα μέσω Πολυγραμματισμών και Πολυτροπικότητας Δεν απαιτείται εγγραφή. Συνδεθείτε διαδικτυακά χρησιμοποιώντας το QR code https://coalition-erasmusplus.com/resources ........................................ Tel. (0030) 2810 545102 Office 202, Administration Building II (Kosmiteia) Panistimioupoli Vouton, Heraklion, Crete, 71003 Selected Publications (2024) Teaching Literacies and Multimodality; a reflexive and transformative approach in the digital era. Disigma Publications. Greece. (2024) Graphical abstracts’ pedagogical implications: Skills & challenges in visual remediation. English for Specific Purposes. (2023). Multimodal remediation of research articles through infographics and graphical abstracts. Journal: Communication Teacher (RCMT) (2023). Developing Academics’ Pedagogical Acuity. Proceedings of 1st International Conference on Higher Education pedagogy and Faculty development, University of Crete, Rethymnon. Retrieved from https://tott.uoc.gr/conference/ proceedings-2023/ (2023). Πανεπιστημιακή Αγωγή και Διδακτική Μεθοδολογία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Disigma Publications. Greece. [Open Access] (2022). The emergence of a new inclusive meta-scientific genre; ‘the Bigger Picture’, Journal of English for Academic Purposes, 57, 101114 (2020). Multicomponent Reactions: “Kinderleicht”; Active Learning for Chemistry students, Journal of Chemical Education, 97 (10), 3739-3745 (2022). The ‘naked’ syllabus as a model of faculty development: is this the missing link in Higher Education?, International Journal for Academic Development, (2019). Chapter 9: IBSE Training Feedback and Its Impact on the Design of the Next Training Program: Insights for Trainers. In Bevins, S., Lehane, L. and Booth J. (2019) Comparative Perspectives on Inquiry-Based Science Education. IGI Global. |